IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
2.10.2011
Tilastot
Käyntejä: 30 209
Koko
583 jäsentä
Tyttöjä: 476 (82 %)
Poikia: 107 (18 %)
Keski-ikä
27,9 vuotta
Otos: 201 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 27,7 vuotta
Poikien keski-ikä: 28,7 vuotta
Ylläpitäjä
J0_NII
Valvojat
Mibla-, mersumies94, SakaRIUT, jonnau_, Hhetu, Jnn1, ToUnIdYyD, miiäa, dÄssu, NezQ, ronji-, sarcasticass, pikkupiu, Läyrrää, vauhtihirmy, piisami_, ...

Vituttaa? Avaudu tänne.

Seuraava sivu »
  • heiduska999heiduska999[#21] 14. kesäkuuta 2012 22:52:56

    Jazuuz kirjoitti 2.6.2012 23:45: vituttaa ku jotku saatanan mulkut pilaa mun elämä ?! vitun lapsellistä , hankkis itele paremppan elämän ettei vittu pilaa toisten elämää !



    vittu samaa miltä
  • Kyu]Kyu][#22] 14. kesäkuuta 2012 23:59:52

    Vituttaa yks saatanan ämmänkusipää joka ei ossaa luopua eksistään ja käy hajottamassa miehen auton ikkunat piripäissään...
    Ja kaikki vaan siks koska minä, koko kylän polkupyörä, huora, petturi ja hyväksikäyttäjä narttu seurustelen kyseisen eksän kans nykysin. VOI AHNAM ETTÄ TÄTÄ VOI VAAN RAKASTAA.
  • IsakkaiasIsakkaias[#23] 15. kesäkuuta 2012 00:22:01

    "Kyu kirjoitti: " date="14.6.2012 20:59" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/304-vituttaa-avaudu-tanne?post_id=6501#post-6501"]
    Vituttaa yks saatanan ämmänkusipää joka ei ossaa luopua eksistään ja käy hajottamassa miehen auton ikkunat piripäissään...
    Ja kaikki vaan siks koska minä, koko kylän polkupyörä, huora, petturi ja hyväksikäyttäjä narttu seurustelen kyseisen eksän kans nykysin. VOI AHNAM ETTÄ TÄTÄ VOI VAAN RAKASTAA.


    Lakkaa siis olemasta polkupyörä ja ryhdy mopoksi. :)
  • Kyu]Kyu][#24] 15. kesäkuuta 2012 02:10:15

    Irakaia kirjoitti 14.6.2012 21:22:
    "Kyu kirjoitti: " date="14.6.2012 20:59" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/304-vituttaa-avaudu-tanne?post_id=6501#post-6501"]
    Vituttaa yks saatanan ämmänkusipää joka ei ossaa luopua eksistään ja käy hajottamassa miehen auton ikkunat piripäissään...
    Ja kaikki vaan siks koska minä, koko kylän polkupyörä, huora, petturi ja hyväksikäyttäjä narttu seurustelen kyseisen eksän kans nykysin. VOI AHNAM ETTÄ TÄTÄ VOI VAAN RAKASTAA.


    Lakkaa siis olemasta polkupyörä ja ryhdy mopoksi. :)



    Hmh, ei kyllä blondilla taas mee perille miten tuo vois muka ratkasta mun ongelman :D
    Nii ja lisäys edelliseen; vituttaa ku sama lunttu jaksaa jauhaa musta nuita edellisessä postauksessakin mainittuja paskajuttuja vaikkei niitä ketkään muut kun sen ah-niin-vitun-ihanat-olen just ja just 15-vee teinikaverit usko..
  • 34595053459505[#25] 15. kesäkuuta 2012 07:43:03

    vituttaa ku en saa unta :)
  • 34531313453131[#26] 4. joulukuuta 2012 21:22:29

    Minä, luokan tai ehkä koko koulun tai hyvin suurella todennäköisyydellä koko maailman ujoin, epäsosiaalisin, hiljaisin, syrjäänvetäytyvin ja yksinäisin ihminen. se vituttaa.:(
  • heiduska999heiduska999[#27] 5. joulukuuta 2012 00:07:46

    vittu vituttaa kun toiset leikittelee mun tunteilla mua koskee sydämmeeenn...
  • xKYRPÄxxKYRPÄx[#28] 9. joulukuuta 2012 18:25:45

    vituttaa mennä tampereelle
  • 35342333534233[#29] 4. syyskuuta 2014 21:34:55

    kaikki on paskaa
  • 265014265014[#30] 24. joulukuuta 2014 11:02:42

    Voe vittu että vituttaa koko vitun joulu ja kaikki saatana.

    Nyt sai olla viimenen joulu, että ostan jotaki vitun lahjoja. Jos sitä krääsää haluttaa muille ostaa ni sen voi ostaa muuten vain eikä kääriä johonki vitun joulupaperiin missä on tonttu-ukkoja ja joulupukkeja, tai jos porukka laittaa painetta päälle, että sulle on ostettu lahjoja, ni annan vastalahjaksi vaikka viinapullon tai 20e SUORAAN LAPAAN, siinäpähän ostaa mitä haluaa.

    Jo vuos sitten sanoin, etten halua ensimmäistäkään käärittyä pakettia. Meni näköjään perille kun äitimuori sano kaupassa, että tarvisitko tuommosta. Sannoin notta tarvin ja sehän osti sen "joululahjaksi". Myös avopuoliso ja appivanhemmat ottivat minun neuvosta vaarin ja laittoivat lahjat tuommosiin perkuleen pusseihin, mitkä on kuitenki sitten niitattu kiinni ja vielä teipattukin. Oisi luottanu vaikkei ei oisi niitattu, oisi luottanu iliman pussejaki. Se muistaminen ku ei tarvi olla kätkettynä johonki.

    Onneksi kaupat on 12 asti auki ja auto roikassa. Haen laatikon kaljaa ja vedän kalsarikännit ja nuo saatanan pussukat (missä on muuten niitä vitun tonttujen ja pukkien kuvia) avaan, JOS muistan tai vitutuspäissäni edes kehtaan aukoa. Kuusenki taidan kantaa huomenna kartanolle ja tehä saunaklapeiksi. Itteasiassa vois laittaa huskin jo tänään laulamaan. Onneksi on kirpakka keli, vain 24 astetta pakkasen puolella ni äkkiä tuommonen eilen sisälle tuotu joulukuusihi kuivahtasi.

    En minä ainakaan osaa nauttia jostaki joulupaperin repimisestä auki, tulee sellanen teennäin olo. Sitte ku sieltä paljastuu sukkia ja boksereita ni ompa kiva fiilis, tottakai ne on käytännöllisiä. Ennemmin haluais saada jotain konkreettista ja lopun ikää säilyvää. Kirjoja tai liput vaikka festareille, joista saa muistoja. Boksereita ja sukkia voi ostella itekki. Sama ku lapsena toivot kauko-ohjattavaa autoa ja saat spider-man kalsarit.

    Kummasta tykkäisit enemmän?

    Nuo appivanhempien ja kihlatun lahjat on yllätysyllätys, vaatetta. Jota itse saa ostettua myös. Kaippa on se on laitettava levykauppa äxästä senari-kirja tiluuseen ja myytävä persettä että saa ostetuta qstock liput vielä tässä viikon sisällä..

    Ainii, meinaspa unohtua.

    Vittu mää en ymmärrä sitäkään että lahjaksi pittää ostaa suklaata. Sitten ku porukka ei tajua, että kaikki ei sitä suklaata voi syyä. Kuten nyt esimerkiksi vaikka minä. Yks pala suklaata ja muuten paska haisee ja banjot soi ja pöntölle ku juoksee ni pöntön laidat on ruskeat mutta ves kirkasta. On siinä jouluna mahollisilla vierailla mukava tulla kylään ku vesa-matti loiri laulaa varpunen jouluaamuna radiosta ja yks vetää varpusparvea vessassa.

    Ei siinä, oikein vitun hyvää joulua jok'ikiselle joka tämän teksin jakso lukea ja onnistui pilaamaan omankin kulissijoulunsa.
  • 16031991603199[#31] 28. joulukuuta 2014 16:03:31

    Minua ei vituta mikään.
Seuraava sivu »